onsdag den 18. juni 2014

Blue love



Denne sprøde skål er netop flyttet ind, og i dagens anledning fyld med lækre søde kirsebær til nogle dejlige damer, der i aften kigger forbi. Jeg er ret så tosset med blue elements serien fra Royal Copenhagen, jeg er normalt ikke til noget der har bare en lille antydning af noget romantisk, men er bare så forelsket i den simple synde streg, de små krummelurer og de riflede kanter. Min kæreste deler desværre ikke min begejstring, og vores nyindkøbte tallerkner er derfor den helt enkle hvid riflet også fra Royal Copenhagen, til min store ærgelse. Men denne fine skål, kunne jeg altså ikke lade stå. Og tænker at den vil gøre det godt på bordet sammen med skåle og kande fra Normann Copenhagens mormor serie, der har samme fine blå farve. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar