fredag den 11. april 2014

Smørebrætter i træ


Jeg har i lang tid gået og tænkt på at vi skulle have købt os nogle smørebrætter. Jeg husker at vi havde dem hos mine forældre, da jeg var helt lille, og de minder mig om weekend med lækker morgenmadshygge, og så ser det bare top lækkert ud, med noget træ på bordet. Så da jeg løb ind i disse fine eksemplarer, tilmed til en fin nedsat pris, så slog jeg til. De er fra Créton Maison og har en super go størrelse, så de både kan bruges til morgenmad/brunch/frokost, men de er også store nok til at man kan bruge dem til at serverer lidt lækker tapas på. De er allerede blevet testet af veninde-mødrergruppen til en gang morgenmad, og de bliver helt sikker et stort hit på bordet herhjemme fremover. Og så er det lidt festligt at de ikke bare er firkantede :)

2 kommentarer: