torsdag den 20. februar 2014

DIY tæppe til baby




Jeg er jo ikke fan af alt for mange farver, og derfor måtte jeg igang med at sy et fint tæppe, der kunne dække over det obligatoriske multifarvede puslespils gulv til baby. Det skulle jo gerne passe ind til resten af køkkenet, så det blev til en lækker quiltet sag i fint mintfarvet stof med hvide skyer på den ene side, og sort med hvide stjerner på den anden side. Resultatet er blevet lige som jeg havde håbet, men men men, min tålmodighed er bare ikke til det der quiltning, så der bliver ikke lavet flere lignende projekter lige foreløbig :)

2 kommentarer:

  1. Det er da en vildt god idé! Ser rigtig godt ud. Jeg er heller ikke fan af det dersens multifarvede puslespilsgulv.

    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - og ja, man kan undre sig over, at der ikke er nogle der har lavet noget der ikke bare er praktisk, men samtidig også ser lækkert ud :)

      Slet