torsdag den 17. oktober 2013

Christmas is comming...


Billeder herfra

Ok, jeg ved godt der er et stykke tid endnu, men så alligevel er julen jo lige om hjørnet. Og jeg glæder mig! I går bliver en helt ny og anderledes jul herhjemme, nemlig den første med den lille baby, som forhåbentlige lige når at komme til verden, inden vi træder ind i december måned. Men i år har jeg virkelig godt til at at julehygge og forberede inden december, da min barsel snart starter, så jeg satser på at have julepyntet huset og forberedt en masse lækre julelækkerier allerede inden december måned. Ovenstående billeder er fra mit christmas board på pinterest, og er lidt varm på alt den hvide julepynt, synes det ser så fint og uskyldigt ud, og så er man på en måde sikret en slags hvid jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar