onsdag den 25. september 2013

Cravings...



1. Lækre fade fra Royal copenhagen fra inspiration
2. Farverige puder fra Hay fra hayshop
3. Fine Muuto knager fra designdelicatessen
4. Sengetøj fra Design letters til baby fra designdelicatessen


Ønsker kan man aldrig rigtig have for mange af, vel? Ovenstående er det jeg craver allermest pt. Faktisk ville alt Royal Copenhagen falde i god jord hos mig, desværre er kæresten ikke helt enig, så vi ender vist desværre aldrig op med et fint og fuldendt sæt af tallerkner mm, så jeg må nøjes med en skål og et fad hist og her, men dette lækre fra kan ihvertfald sagtens luskes ind.
Jeg er jo sådan generelt lidt farveforskrækket, men et par lækre pangfarvede puder fra Hay, ville tage sig godt ud i den nye sofa. Men lur mig, jeg ender nok med at spille sikkert spil og vælge en grå, selvom intentionen om noget vildt er der.
Muuto knagerne ville gøre det så godt i gangen, så alle taskerne ikke ligger og flyder i hele gangen, eller hænger under alle jakkerne, så man ikke kan finde dem, når de skal bruges. Og det ville jo også være win-win, hvis både knager og lækre tasker kunne hænge på væggen og se lækre ud sammen.
Babysengetøjet er bare fint, enkelt og lige i min stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar