onsdag den 8. maj 2013

Nej... det er ikke blevet en haveblog :)

Indrømmet - der er gået lidt havenørd i den. Men jeg har faktisk op til flere ganske gode forklaringer. Nummer et er helt sikkert, at vi elsker at være ude, og med det skønne vejre vi har lige nu, er det jo bare extra fantastisk. Og når vi nu tilbringer så meget tid derude, kan man jo ligeså godt gå og nusse, med at gøre det hyggeligt, selvom vi ikke aner en fis om blomster osv, (er faktisk blevet grinet af, af planteskoledamerne, flere gange, af vores åbenbart dumme spørgsmål), men vi prøver os frem.
Nummer to er at der ikke bliver købt så meget nyt herhjem til, da jeg har gjort mig et taskekøb, af den lidt dyre slags, en fræk oversize Alexa fra Mulberry. Men men men, kan sagtens undvære nyt til hjemmet i lang tid, når jeg kigger på min nye baby. Vi er meget forelskede.




Og ja, kan vist godt afsløre, at i vist ikke slipper for mange flere have/sommer/blomster billeder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar