tirsdag den 16. april 2013

Smækre kopper fra Design Letters



For ikke så længe side havde jeg fødselsdag, og jeg fik alle disse lækre kopper fra Design Letters i gave. Det er et mix af dem i melamin og dem i porcelæn, og synes det er lækkert at de forskellige størrelser og materialer kan mixes. Og jeg er blevet helt hooked på flere, så regner stærkt med at samlingen skal udvides snarest med mælkekande, sukkerskål og låg. Og de er jo ikke kun til at drikke kaffe/the af, de kan jo bruges til opbevaring af diverse ting (kan godt se, det kom til at lyde lidt som en undskyldning for at købe mere, men det var skam bare for at belyse deres multifunktionelle egenskaber :)). 

2 kommentarer:

  1. Jeg er også helt tossede med dem. :)
    Hvor er du dog heldig at du har så mange.
    De står allerede på min ønskeliste og jeg har heldigvis snart fødselsdag, så måske er jeg lige så heldig som dig. ;)

    Ha' en god aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber bestemt du er ligeså heldig til din fødselsdag :) de er jo mega lækre :) go aften

      Slet