tirsdag den 5. marts 2013

New in - Montana






Kender i det når man bare føler sig, som den heldigste i hele verden? Det gør jeg lige nu! Jeg har fået disse fantastisk lækre Montana reoler, af den skønne kæreste, i førfødselsdagsgave. De har længe været på vores ønskeseddel, så det er bare skønt at de nu hænger på væggen og ser så fine ud. De er lige som jeg havde drømt om. De hænger under tv´et mellem køkken og spisebord, og her udlever jeg også min passion for mint, som i kan se på billedet, har jeg mig en lille samling af lækre mintfarvede sager. Det er min favorit farve, hvis det ikke skal være sort eller hvid, og synes det ser rigtig fint ud af have det farvede samlet et sted, selvom det er forskellige nuancer af mint.

2 kommentarer:

  1. De er så fine Montanas reoler :-)
    Vi venter pt også på vores Montana reoler - der er laaaang ventetid.
    Og sikke fine mint ting ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er fantastiske og helt sikkert ventetiden værd :)

      Slet