torsdag den 14. marts 2013

Moose









Herhjemme bliver der snakket meget om elge for tiden, ala den på billede 2. Sådan en ønsker kæresten sig nemlig (meget). Vi har en kammerat der har en fine en af slagsen, og den er jo bare kæmpe stor, nuttet, overvældende, og sjov og også ret sej... Men alligevel også en lille smule uhyggelig, eller er det bare mig der kan få en smule panikangst ved synet af udstoppede dyr? Og en kende flashbacks (på den dårlige måde) til noget julekalender, hvor der sidder en og overvåger/spionerer gennem elgen (scary). Jeg gå i tænkeboks, og prøve at finde ud af, om jeg kan leve med sådan et pelsdyr på væggen eller jeg skal foreslå alternativer, som pap eller træudgaver. Tror dog ikke den bliver helt let at sælge til kæresten. Hvordan har i det med udstoppede dyr i hjemmet?

2 kommentarer:

  1. Hold fast hvor har de elgkalve lange ben!!!

    Udstoppede dyr - Det har jeg egentligt ikke et problem med...
    Ikke at jeg selv har et, nok mest fordi de altid er så mølædte dem jeg falder over...
    Men jeg har da et enkelt gevir fra en elg...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man forestiller dig at der let kunne opstå "bambi på glatis" situation med de lange ben :) men kære er de..

      Slet