mandag den 11. marts 2013

Mere skærebrædt





1. Rustikst træ skærebrædt fra House Doctor til 224kr - www.coolnordic.dk
2. Træ skærebrædt til 299kr - www.hamiltons.dk
3. Håndlavet skærebrædt i røget eg fra Raumgestalt til 349kr - www.cahetu.com
4. Skære/smørebrædt i akacietræ fra Nicolas Vahe til 99kr - hoejgaardbrugskunst.dk


Kunne slet ikke stoppe med at tænke på lækre skærebrædt, efter Sløjd igår. I min søgen stødte jeg på ovenstående, som også er nogle rigtig lækre og ikke mindst lidt mere prisvenlige skærebrædt.

2 kommentarer:

  1. Jeg har selv et af dem fra House Doctor, men det er så pænt, at det kun bruges som servering:) Jeg har så nogle i bambus fra Rosendahl, som jeg bruger til at skære på, men de er nu også flotte nok til at stå fremme på hylden.
    De fra Raumgestalt er jeg ret vild med:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha... jeg ved heller ikke om jeg overhovedet kunne nænne at bruge nogle af dem, til rent faktisk at skære på :) Så her skulle de nok også agerer mere serverings- end skærebrædt :) God aften til dig!

      Slet