fredag den 15. marts 2013

Chairs, chairs, chairs....





Jeg elsker stole, lidt ligesom mange piger kan blive helt tosset forelskede i et par sko eller en flot taske, kan jeg blive helt forgabt i en stole. Og jeg ønsker mig en helt masse, blandt andet ovenstående. Fra toppen Gryden af Arne Jacobsen, Cup chair af Eero Aarnio, Eames RAR og Poul Kjærholms PK22. De er bare fantastisk lækre på hver deres måde. Faktisk er jeg i dette sekund på vej ud for at lure på en af dem. Er spændt på om den kommer med hjem, og i så fald hvor den skal placeres. (Har selvfølgelig sagt til kæresten at jeg har en helt klar plan for hvad den skal, men sandheden er at jeg bare er forelsket, og jeg tænker at vi finder ud af hvor den skal stå, når den evt. er kommet med hjem (men jeg tror faktisk han har luret mig))

Ha en fantastisk fredag :)


2 kommentarer:

  1. Kan godt følge dig i stolemanien. Er helt vild med den på første billede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også kærestens favorit. Var ikke vild med den i starten, men den er bestemt vokset på mig :) lækker stol og kun smukkeste med patina :) go aften.

      Slet