lørdag den 16. marts 2013

3 x favorites





Under min trappe (som jeg stadig er meget nyforelsket i) står disse lækre favoritter af mine. Don´t leave me table fra Hay, som jeg bare elsker, fordi det er et sjovt og enkelt design, og faktisk har håndtags funktionen være til nytte flere gange, den er nu smart. En anden favorit de de to akryl rammer, der indeholder polaorid billeder af kæresten og jeg og nogle af vores fantastiske venner, taget på vores bryllupsdag. Udover at billederne har en masse følelsesmæssig værdig, er jeg ret glad for rammerne, fordi jeg nok bare er ret tosset med transparent akryl, og fordi de er så simple, og ikke stjæler fokus fra det der sidder i rammen. Tredje favorit er det sorte skull, fordi jeg bare har et eller andet for skulls, og jeg er heldigvis ikke den eneste herhjemme med den passion. Og oveni hatten er dette lille stilleben holdt i sort og hvid - my alltime favorite colours :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar