søndag den 10. februar 2013

New in - Hay Baby Dot Quilt



Jeg er en rigtig frossenpind, men nu luner jeg mig under dette fine nye tæppe, når der bliver slumret på sofaen, og det er skønt. Tæppet har længe stået på ønskelisten, men jeg var alligevel lidt i tvivl omkring farven, da det egentlig godt kunne være tiltrængt med lidt pep på farverne i sofaen, men jeg valgte at kører safe, men den grønne/grå udgave, som jeg er blevet rigtig glad for. (og jeg er ikke den eneste, jeg kender en lille fransk bulldog, der også nyder at ligge derunder og snorke).

Tæppet kan købes her og koster 599,00 kr.

2 kommentarer:

  1. Uhm skønt tæppe at lune sig under og dejligt at have selskab af jeres hund :-) vores er også urimeligt magelig :-) ha en rigtig dejlg uge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror det er en meget magelig hunde race generelt, Bob er ihvertfald en rigtig putter :) Go uge til dig også :)

      Slet