mandag den 18. februar 2013

Lopper - new in




Var et smut forbi et loppemarked i søndags, og kom hjem med disse lækre sager. Fin rådyr opsats og en display me box fra HAY, som er helt ny. Dejlige sager! Overvejer nu om dyret skal spraymales sort, eller om jeg skal være vild og male den mintgrøn (og frygter min far (jægerens) foragelse), og så tænker jeg over, på hvilken væg, display me boxen kommer til at tage sig bedst ud. Mulighederne er mange. Jeg tænker over det indtil weekenden, hvor det skal ske noget lækkert herhjemme. Den længe ventede trappe ankommer, og skal installeres. Kan ikke vente :)

Som i kan se på nederste billede, er jeg ikke den eneste der er glad for for de nye sager. Bob synes rådyropsatsen var svært lækker. Der blev snust, til den store guldmedalje, og Bob og rådyr er nu blevet de fineste venner.

6 kommentarer:

  1. Jeg stemmer helt sikkert for mintgrøn! :)
    Dét kunne være så cool..

    ha' en skøn aften.

    P.S jeg er stadig helt tosset med Bob. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hælder faktisk også til mint, må være på grund af forårstrangen, at jeg føler for at gå vild på farver :)

      Og den Bob, er en opmærksomhedssyg lille bølle, som ville stråle, hvis han kunne høre dig :)

      Go aften til dig også.

      Slet
  2. Super dejlige fund! Ville helt sikker gå efter mint grøn, vores er malet sorte og jeg overvejer at male dem om. He he ja, vore naboer som alle er jægere har tabt kæben over synet :-) skønt jeres trappe snart ankommer, glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud! Og Bob er så kær og nysgerrig :-) ha en smuk uge

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror hellere jeg må grave den mint farvede spraymaling frem i weekenden så, flertallet har talt :) Og ja tæller virkelig ned til trappeankomst :) Ha en skøn aften.

      Slet
  3. FEDT fund tillykke med det. Jeg siger MINT :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - mint it is! Ha en skøn dag :)

      Slet