torsdag den 28. februar 2013

Hej hems - jeg elsker dig!








Så kom den endelig i brug, den skønne hems. Og den er mindst lige så fantastisk som vi havde drømt om. Og nu har vi endelig fået plads til begge sofaerne, så vi rigtig kan slænge os, nu er der nemlig plads til os begge og lille Bob i midten. Der er nu pludselig masser af ledig gulvplads omkring spisebordet, det er næsten som om man har fået sig et nyt hus, ihvertfald er jeg blevet helt nyforelsket i det. 

Hemsen + sofa har allerede bestået første sofa søndag med bravour, og jeg har erfaret at solen står lige ind på sofaen om eftermiddagen, så her kan man snige sig til en lækker lille lur i de lune forårsstråler. 

Kæresten synes gulvet var alt for kedeligt og hvidt, så jeg har fremstillet et eksemplar af Banksys "shooting panda" i folie, som nu pryder det hvide gulv. 

Ren lykke og happiness!

4 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor ser det bare mega fedt ud.

    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Sikken en super skøn plads! Det ser godt nok hyggeligt ud og skønt med udsigt! Håber I nyder jeres Jens og god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt tosset med det :) Ha en fantastisk weekend :)

      Slet