onsdag den 27. februar 2013

Birthday wishes



1. Norman - mormor slål - 150kr
2. Kay Bojesen abe - 699kr 
3. Ferm living forklæde - 199kr
4. Design letters melamin ABC kopper - 69kr
5. Lækkert lammeskind
6. House doctor plakater i ramme - 499kr stk.
7. Kubus lysestage i hvid - 899kr

Jeg er så heldig snart at have fødselsdag. Ovenstående lækre ting, er dem der i år står højest på min ønskeseddel. Jeg forestiller mig, at den klassiske og nuttede abe kunne svinge sig i gelænderet på hemsen. Den lækre mormor skål kunne til sommer blive fyldt med lækre jordbær, synes den "skriger" sommerhygge i haven. De funky plakater ville gøre det så godt på den store hvide væg i køkkenet, især den mintfarvede, da der efterhånden huserer et farvetema, udelukkende bestående af mint, i køkkenet (det får i lige at se, en af dagene). Er sikker på de fine kopper ville gøre min kaffe endnu mere lækker. Forklædet, fordi det er super flot, og jeg er en lille grissebasse i et køkken. Skindet ville være så lækkert i den sorte eames gyngestol jeg planlægger at investerer i, i år. Og kubus lysestagen ville passe så lækkert ind på spisebordet, på sofabordet, på køkkenbordet.... ja faktisk over det hele.


1 kommentar:

  1. Sikke mange lækre ønsker, kan godt forstå at de er røget på listen! :-)

    SvarSlet