torsdag den 21. februar 2013

Apartment misundelse vol.5









via freshome

Wow, er helt forelsket i denne fantastisk lyse og enkle lejlighed. Den 90 kvm store lejlighed ligger i Polen, men har et meget skandinavisk touch. Er fascineret af lyset, de smukke og rolige materialer, den stramme minimalistiske stil og farverne, der er holdt i grå, hvid og brun. Smukt og funktionelt, med de mange skydelåger, der kan gemme ting og sager væk. Tor ikke selv jeg ville kunne levet så "stramt", og der kunne sagtens tilføjes en lysestage og en blomst eller 2, efter min mening.

1 kommentar:

  1. Det ligner lidt et hotelværelse..
    Den er fin og flot ingen tvivl om dét, men jeg ville godt nok ikke føle mig hjemme der. :)
    Så hellere mine 56 rodede kvm i københavn. ;)

    god weekend. :)

    SvarSlet