mandag den 28. januar 2013

New in - Cactus



Det forholder sig sådan, at jeg på ingen måde er god til planter, de eneste blomster/planter der overlever herhjemme er orkideer og kaktusser. Derfor skete det uundgåelige, mit oliventræ døde, ihvertfald tabte det alle sine blade, og kom til at se lettere ynkeligt ud. Men nu er det udskiftet med en stor fin og meget grøn kaktus. Vi er blevet fine venner og er sikker på jeg nok skal kunne få det til at overleve længe. (kaktus og kæreste er dog knap så gode venner, da hjembringelsen gav både stik og blødende rifter). Jeg tænker at den skal så på vores hems, når vi om ca 2 uger får vores trappe. Der er nemlig masser af sol hele dagen, hvilket selvfølgelig kræver, at solen ret faktisk skinner. Men jeg er fuld af optimisme :)

2 kommentarer:

  1. Det har jeg også prøvet med et oliventræ og det fik endda masser af sol. Trods et drabeligt møde mellem kæreste og kaktus, ser den så smukt ud! Og glæder mig helt vild til at se den trappe! Ja vi hepper på noget sol, det er det vi vil ha :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, jeg også glæder mig som et lille barn, til den længe ventede trappe ankommer. Det bliver stort, og er sikker på solen kigger frem, og topper det hele :) Go onsdag :)

      Slet