lørdag den 5. januar 2013

My new snake love!




En ny og smuk ven! En snakepræget crossbody taske fra Liebeskind. Har manglet den mange gange, da den er stor nok til at rumme det vigtigste (pung, nøgler, telefon, evt. kamera og et udvalg af tyggegummi, læbepomader, hårnåle og elastikker + et par krøllede bon´er), uden at være at for stor at slæbe rundt på. Men nu har jeg fundet den og føler mig lidt vild/rebel agtig, da det slet ikke ligner mig at købe noget i denne genre, der ikke er sort, hvid eller grå, og at den tilmed er både grøn og lilla, er virkelig vildt og stort for mig. Men jeg er glad og forelsket :)

4 kommentarer:

  1. Den er fantastisk! Jeg er grøn af misundelse! :o

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig virkelig også som 1 stk. heldig pige :)

      Slet
    2. Lækker taske. Hvor har du købt den ? Jeg har prøvet at finde den flere steder uden held.

      Slet
    3. Tak - jeg har købt den i Ca-zoo i Herning. Tror desværre ikke de har den mere, det er jo længe siden. Men den er fra Liebeskind, måske du ku være heldig på trendsales?
      VH/ Bettina

      Slet