onsdag den 9. januar 2013

More kitchen news




Det er sket mere nyt i køkkenafdelingen. Vi har fået monteret en stænkplade i transparent plexiglas. Væggen har længe stået uden noget, da vi ikke er til de traditionelle stænkplader. Efter noget tid fik den dog en gang sort maling, hvorefter der blev snakket om en rå plade i galvaniseret stål, men det endte med denne løsning. Som jeg er blevet helt tosset glad for, den er pop, diskret og ikke mindst super praktisk, så ren herlighed. Hurra for min handyman, som kan se mulighederne i mine ideer og ikke mind besidder tålmodigheden, til at få dem udført.

6 kommentarer:

  1. Skide god ide! Det ser rigtig fint ud. Jeg vil også have en handyman...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg sætter også høj pris på kæresten evner :)

      Slet
  2. Super fint!!! Så praktisk og så underspillet coolness, tak for inspirationen og ha en dejlig uge!

    SvarSlet