lørdag den 19. januar 2013

Home office









Der er sket noget stort herhjemme, vi har nemlig bestilt en trappe, så vi snart kan benytte vores hems. (og det har taget lang tid at komme dertil). Den bliver i galvaniseret stål, og jeg er allerede helt tosset med den, selvom jeg ikke har set den. Nok mest fordi vi endelig kan benytte vores hems, som skal fungere som tv-stue, og nu kan vi få en stor sofa, som man rigtig kan brede sig i. Men der er mere.... Vi laver nemlig et lille kontor under trappen, og har næsten overtalt kæresten til at dette kontor skal indeholde en imac. (herhjemme er det mig der er tekniknørden, og kæresten hopper desværre ikke på mine forslag, sådan lige med det samme). 

Men har fundet nogle lækre billeder med inspiration til et hjemme kontor. Tror det bliver noget ala Loop bordben fra Hay og en bordplade i noget gammelt råt træ. Men er også lidt forelsket i træpladen, der står opad væggen på det første billede, på den måde vil man kunne skjule ledninger mm. Og de er jo ikke særlig pæne. Der er mange muligheder, men må hellere afvente trappens ankomst, og se hvor meget plads der er tilbage. Men glæder mig helt vildt, elsker nye projekter :)

2 kommentarer:

  1. Jamen altså er allerede super spændt på jeres vegne! Glæder mig til at se mere!!! Hi hi ja kender godt det der med at der er en godkendelses process og tænkepause :-) ha en dejlig søndag og tak for inspirationsbillederne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan selv blive overrasket over hvor meget energi og tid man kan ligge i sådan en lille projekt, men jeg elsker det :) Go søndag :)

      Slet