lørdag den 1. december 2012

Apartment misundelse vol.3













Er helt forelsket i denne fine svenske lejlighed. Synes den ser så lys og åben ud. Og selvom det er holdt meget hvidt, er der alligevel masser af lækre farver der giver et frisk spil. Altanen er så hyggelig og indbydende, og kan lige se hvor fantastisk, den ville være en varm sommeraften, med et glas hvidvin og godt selskab, (har faktisk et lille hemmeligt crush på altaner, nok fordi jeg ikke selv har en). Men det fedeste er dog gulvet, det er godt nok lækkert. Altså tror jeg godt jeg kunne finde mig tilrette i det svenske, hvis det var i noget ala denne lejlighed.

Pictures: freshome

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er der bare lyst og lækkert. :)
    Der ville jeg godt nok gerne bo! :o
    jeg er grøn af misundelse..

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Nøøøøj, jeg deler din misundelse. Og dit crush på altaner :-) Hvis jeg havde en skulle den også se sådan ud. Og så er jeg vild med den utrolig kitchede lampe på det første billede. Den er for fed! Meget lækker lejlighed, må jeg nok sige.

    SvarSlet