onsdag den 21. november 2012

WANTED



1. Areaware - concrete skirvebordsæt 509,00 kr fra designdelicatessen
2.  Kalender flipur 1995,00kr fra dubuy
3. Areaware Reality Pickup krom 1599,00kr fra designdelicatessen
4. Eva trio white line gryde 649,95 kr fra inspiration


Alle 4 ting der gerne må ligge under træet med mit navn på til jul. Cement skrivebordssætte fordi der er mega råt og cool, og så kunne det rent faktisk være, at jeg gad bruge tid på mit kontor (som pt. har forvandlet sig til pulterkammer, da det ikk bliver brugt). Uret, fordi vi mangler et ur i soveværelset, og dette er ret sejt og retro (og sort). Trucken, skulle fungere som frugtkurv, og er sikker på kæresten, ville sætte pris, på et mandigt indslag i boligindretningen. Gryden fordi den bare er så fin, og er helt sikker på det bliver bare en smule mere sjovt at udfolde sig i køkkenet med denne grydeserie.

2 kommentarer:

  1. Jeg har helt vildt med kalenderen! Den kommer helt sikkert også på min ønskeliste. Tak for tippet. :)

    Ha' en god aften.

    www.Bautspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er vare total elskværdig. Og velbekomme.
      Go aften :)

      Slet