lørdag den 17. november 2012

Advents inspiration












Nu er der ikke længe til første søndag i advent, så i får lige lidt inspiration til adventslysene. Jeg er stadig i overvejelsesfasen, men synes billed 1 og 2 er rigtig fine. 
I aften står den på årets først julefrokost, så det er vel ikke for tidligt at finde julegejsten frem (selvom den måske nok, har været hos mig et stykke tid allerede), temperaturen udenfor er jo også begyndt at ligne vinter, så det kan kun være på tide.

Pictures: pinterest & weheartit 

4 kommentarer:

  1. Jeg faldt lige over din blog. :) Den er super hyggelig og jeg glæder mig til at følge lidt med. :D

    Jeg er helt tosset med den adventkræns med alle kuglerne! Såå fin og farverig.

    Ha' en god aften.. :)

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen :) Det varmer.
      Og jeg er helt enig ang. kransen, og den ser jo egentlig ud til at være forholdsvis let, selv at lave.
      Go søndag til dig :)

      Slet
  2. Hej!
    Sikke en fin blog, der bare er fyldt med inspiration og gode idéer! Fantastisk :) Det bliver fedt at følge dig er jeg sikker på!
    Ha en super søndag!
    - Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange 1000 tak - det er super fedt, at i har lyst til at følge med. Det gør mig virkelig glad :)
      Og fantastisk søndag til dig også!
      Vh/ Bettina

      Slet