onsdag den 3. oktober 2012

Misundelse...








Misundelse kan være en grim ting. Og selvom jeg er glad for mit hjem, er der dog et par ting ovenfor, jeg er lidt misundelig på. 
Herunder en liste med mine grimme misundelser:

1.Det fine grå tæppe i stuen, ser virkeligt lækkert ud. Det kunne godt ligne et HAY tæppe.
2. Eames RAR, drømmer om at sidde og rokke foran fjerneren, i sådan en, om aftenen.
3. De flotte hvide blanke gulve. Lur mig, de er sikkert et helvede at holde rene. Men wow de er pæne.
4. Hay sengetæppe. Jeg er desværre den dovne type om morgenen, så er ikke sikker på sengetæppet, nogenside ville komme på herhjemme. Men flot er det.
5. Longboard lige ved siden af døren, så man er klar til at suse ud i det blå.

Billeder: www.bo-laget.se/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar