mandag den 29. oktober 2012

Happy lights





Happy ejer af en Happy Lights lyskæde. Har gået og luret på de fine lyskæder fra Happy Lights, så da jeg faldt over denne på loppemarked i lørdags, til den utrolige fordelagtige pris af 60 kr, og tilmed i sort, hvid og grå, så røg den med hjem. Også selvom jeg er den eneste i husstanden, der kan se det fantastiske i denne form for hygge belysning.
Nu hænger den ned fra hemsen over sofaen og spreder det hyggeligste lys og ikke mindst pynter. Helt klart et kup af de bedre, efter min mening. 
Happy Lights findes i et væld af farver, og størrelser, og kan eksempelvis købes her: luxoliving

Picture source: Blackbybit

2 kommentarer:

  1. Sikke et kup :) Det ser rigtig godt ud, og jeg er helt enig; Happy lights er geniale!

    SvarSlet
    Svar
    1. Må sige, at jeg bestem også føler mig heldig :)

      Slet