lørdag den 20. oktober 2012

Christmas Star





Det første lille stykke julepynt har fundet sin vej til mit hjem. Det er jo ikke nogen hemmelighed at sort og hvid er sikre vindere hos mig, derfor kunne jeg ikke lade disse fine stribede stjernestrimler ligge, da jeg så dem, og den første stjerne er nu flettet. Og pyntning kan sagtens ose af jul, selvom der hverken optræder røde eller grangrønne farver, eller kravlenisser for den sags skyld. Glæder mig til jul, og ikke mindst til at pynte og hygge hele december.

Picturesource: Blackbybit

2 kommentarer:

  1. Hvor har du fundet sådan noget fint stjernestrimmel-papir? De er fine :-)

    Mvh Thea

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også helt vil med dem. De er fra Fakta, der for noget tid siden havde en pakke, med flere forskellige slagt i sort og hvid.
      Håber der ku være en enkelt eller 2 tilbage til dig endnu :)

      Vh/ Bettina

      Slet