torsdag den 13. september 2012

WANTED


Det dejlige ved ønsker er, at det er noget man kan have rigtig mange af! Ovenstående er alle ting, der rigtig gerne må flytte hjem til mig.

1. Mælkekanden, mangler ved siden af min kop og karaffel fra samme serie. Er helt forelsket i den klassiske blå/hvid kombination, der bare oser af nostalgi og sommerhushygge.

2. Usynlige boghylder til mine kogebøger. (kunne være et DIY projekt for kæresten).

3. Har haft et årelangt crush på den fine lampe af Philippe Stark. Den ville stå så godt på mit natbord, ved siden af min sofa, i badeværelses vinduet, eller i gangen. Suk... Den ville se godt ud, ligemeget hvor den blev placeret. (Men med en pris på 8000kr, tænker man sig lige om en ekstra gang, inden den blir stoppet i indkøbskurven).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar