torsdag den 20. september 2012

Et personligt kort


Ovenfor et kort, jeg i dag har lavet, til praktikanten på jobbet, hun har sidste dag i morgen, og skal derfor have en stor tak, samt en fin buket blomster, fordi hun bare har været mega go.

Synes det er så fedt at modtage et kort, hvor man fornemmer at giveren ret faktisk har tænkt over selve kortet og ikke udelukkende teksten derpå. Derfor prøver jeg så vidt det kan lade sig gøre tidsmæssigt, altid at komme med et hjemmelavet kort.
Det behøver bestemt ikke tage lang tid at lave. Et fint billede fra google, tekst skrevet ovenpå, print, klip og lim på karton, og vupti man har et fint og personligt kort. Alternativt, kunne man klippe fine billeder ud af blade, eller skrive i hånden, for at gøre det endnu mere personligt.
Når jeg laver et kort tænker jeg over at bruge billeder, der viser noget modtageren har et forhold til, eksempelvis, Hello Kitty til de små niecer, blomster/planter til min mor som elsker hendes have eller guldsmed (insekt) til den nyudlærte guldsmed. Og ja, der er en lille Jørgen Clevin gemt i mig, elsker at krea/klippe/klistre:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar