søndag den 16. september 2012

Citater om Hr og Fru Daniel




For cirka et år siden, blev jeg gift, men min skønne kæreste. Og på vores store dag, fik vi en ordentlig stak ritter sport pakket smukt ind, som det ses på det øverste billede. Dejligt når man er en ægte chokolade elsker, som vi begge er herhjemme. Men bedst af alt, på hver enkelt ritter sport, var der påklistret et stykke pap, med et citat om os, fra hver af vores venner/vennepar. Behøver jeg sige, at glædestårerne trillede, da hver enkelt blev læst op dagen efter. Blev så overvældet over at have så dejlige og fantastiske venner. De små papkort med de meget personlige citater, er nu hængt op ved vores trappe til 1. salen, så jeg går forbi dem mindst 2 gange om dagen, og hver gang fyldes jeg med glæde over vores enestående venner.

Er stor fan af citater, i billedrammer, som wallstickers osv. Men disse vil helt sikkert forblive mine yndlingscitater, fordi de virkelig betyder noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar